sâmbătă, 1 noiembrie 2008

oamenii sunt ciudati...



de ceva vreme sunt asaltata cu mesaje la greu , de pe renumitul site : tagged. luna asta cred ca am primit peste 100 de mesaje de pe situ asta.deci doar luna asta, octombrie ,care a trecut.
azi,1 noiembrie ,am primit vreo 15 mesaje!! god! cred ca ar trebui sa-mi schimb pozele:))
de ce ar vrea un om..de la mama dreq sa ma cunoasca,doar pt ca a vazut doua poze d'a mele? nu ma consider o femeie f atragatoare,dar nici urata. dar de ce oamenii se uita dupa aspectul fizic?
si totusi...oamenii astia,in tara lor,nu gasesc persoane cu care sa se intalneasca?de ce ar vrea sa vorbeasca cu cineva,care nici nu stie limba...doar engleza??
toata lumea imi scrie ca sunt hot :)) Am I?? daca mi-as fi pus poze in sutien , as fi fost verry hot??:))
ah..m-am saturat!am sa scot pozele,pt ca nu se mai poate!!oamenii sunt in cautare de frumusete , si ce ai in cap conteaza prea putin,cu cat esti mai tanara,cu atat mai bine si daca esti fraiera si nu ai bani,si-ti trebe,asa poti face. unii cred ca banii sunt totul...
am intrebat un tip de ce ar vrea sa ma cunoasca. iata raspunsul :"i think romania people are good and nice poeple , i visit europe befor but no chance to come romania , so i liked have a firend from there" de inteles inteleg..chiar daca sunt unele greseli in textul asta :p eu cred ca oameni buni si draguti gasesti peste tot,dar asta nu inseamna ca intr-o tara e plin de ei :)) si o poza nu spune daca esti bun sau rau.
dar nu inteleg de ce vrea ca prieten o fata?:)) am sa intreb..."the life is like that boys like have a female friends/and females likes a male friend may be they can understand eaqch other more" oare?? nu cred ca am tinut cont de asta.un prieten poate fi baiat sau fata,dar prietenia unui baiat e cu doua taisuri.ori te place el,ori tie iti place de el :)) dar exista si cazuri in care nu exista atractie sau altceva,ci doar prietenie.

5 comentarii:

Anonim spunea...

draga mea, scuze ca te dezamagesc, da' mai mult ca sigur, mesajele tale de pe tagged sunt spam-uri, si sunt trimise de programe aleator nu de oameni :D

Anonim spunea...

draga mea, scuze ca te dezamagesc, da' mai mult ca sigur, mesajele tale de pe tagged sunt spam-uri, si sunt trimise de programe aleator nu de oameni :D

Anonim spunea...

chiar si asa, exista situri de genu' unde ce a spus Teo se practica cu sfintenie...cum sa nu te saturi?!
apropo, te gasesc foarte atragatoare si as vrea sa te cunosc mai bine..;))ce zici..un id de mess primesc si eu, a a a a?

teo spunea...

draga bogdy,nu sunt spamuri..lumea imi scrie :)) in engleza..in romana,care cum poate ;))

teo spunea...

bine mai "krull"..numai sa nu-mi faci reclama:))