duminică, 16 noiembrie 2008

nu te uita in tren,uita-te inafara lui...



ia ca a venit iar duminica...ce repede trece timpul uneori. iar nu am invatat nimic!!!
vesnic imi zic ca este timp si ma trezesc ca mai e o zi pana la examen...ma rog,partial...
nu reusesc sa ma conving ca trebuie sa mai invat din cand in cand...orice activitate e mai importanta pentru mine.nu ca ce ar trebui sa invat nu e interesant,dar nu-mi place sa tocesc,niciodata nu mi-a placut.tocitul e pt prosti!tocesti ore intregi,iei 10,dar daca te intreaba careva ceva anume nu stii :)) deci ce rost are sa tocesti,daca in final esti praf??
inca ceva...ce dracu nu dau foc la trenuri??m-am saturat de atata jeg!acuma pe bune,nu li rusine la astia sa puna asa ceva in circulatie...parca esti gunoier,nu calator,jezaz!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

sa inteleg ca esti la o facultate unde trebuie sa tocesti, nu? :D