sâmbătă, 22 noiembrie 2008

studentie..studentie...

ce poate fii mai rau decat sa te scoli dimineata si sa infrunti ffffrrriguuul de afara?
si de parca frigul nu ar fi de ajuns...stai si astepti in statie,te ia naiba,si in sfarsit vine autobuzul...si da..e plin si ai doua variante :
1. il astepti pe urmatorul si intarzii la scoala
2. te impingi cum poti chiar daca toata lumea te injura si esti strivit de usa care se inchide
dar chiar daca ziua incepe asa,totul vine mai distractiv dupa :D
ma intampina "prietenii" mei





doar ca devin de la o vreme prea lipitori , incerc sa scap de ei :)) si intra cu mine in sala...incerc sa-i scot afara,dar ce folos:)) daca au chef de joaca.femeia de servici nervoasa ca tocmai a terminat de facut curat ,striga la ei,dar ce folos...nici dupa un sut nu au inteles:-s
merg la celalalt laborator,intru pe usa ,mi se pare ca vad ceva negru care coboara scarile,parea a fi caine,credeam ca nu vad bine,asa ca m-am dus sa vad ...



doar eu si cainele :))





s-a ratacit..ca doar mirosea a carnatz..dar nu stiu cum a ajuns la etaj,doar la subsol se face carne...oricum cu prima ocazie cand mi-am intors capul s-a evaporat.unde nu stiu,poate a gasit subsolul :))

ma duc la ore...si iara ne pune sa numaram graul...dammn...200 de boabe,dar ar fi fost mai usor daca nu ar numara altii cu voce tare incat sa uiti la ce numar ai ajuns,sau daca nu ar arunca cu grau :))
oricum,altii s-au ales cu 2 stiuleti de porumb in ghiozdan,fara sa stie =))
(o mica amintire ),bine ca nu i-au pus jumeri sau carnati,sa nu-si dea seama numai cand se impute ghiozdanul =))
dar am mancat si cartofi ,erau care mancau cu pofta :)) e greu cand n-ai bani si frigiderul ti-e gol,ca doar i-ai spart la cheful de aseara...
am trait sa-l vad si pe prof band lapte zuzu cu ciocolata :)) sper sa nu ma depuncteze la examen pentru ca a auzit ca-l barfeam:-s

1 comentarii:

Anonim spunea...

hahahahahhahaha... eu am carne de epure... :D vrei?