miercuri, 12 noiembrie 2008

a venit friguuuu...

nah...ca a trebuit sa rabd si eu frig,ca altfel nu se putea.ma urc in minunatul autobuz spre scoala si ma tin de bara...dar auci,e receee :-s dammm...ma pun jos, (sa nu fiu nevoita sa imi clantane atata dintii)si la primul semafor eram in cap tot autobuzul!unii soferi sunt antitalent rau,da rau,iar din spate mirosea a salam...uhh,am inceput bine ziua,dar sa nu-mi amintesc de un mos care avea padurea ecuatoriala in urechi :(( why me??
ajung la scoala,ca deh, sa ma mai duc si eu la cursuri,dar problema e ca atunci cand ma duc nu se tine!incredibil!
ma intorc spre poarta,si veneau doi catelusi cu chef de joaca.ma aplec si ma joc , care de care era mai tare ;))macar nu am venit degeaba la scoala :D

in asteptarea trenului,inghetand de frig,mi-am gasit si eu ocupatie :-s






2 comentarii:

Anonim spunea...

ghici care poza'mi place:D

teo spunea...

;)) care?