miercuri, 29 octombrie 2008

e posibil sa ti se indeplineasca visurile??

de la o vreme tot observ ceva...ca se intampla ce am visat! dar intrebarea mea e de ce?
cum e posibil? visele sunt oare semne?e adevarat,nu tot ce visez se intampla,adik daca visez ca fac un accident de masina nu se intampla,si nici nu mi-as dori! si totusi cand interactionez cu oameni in vise,deseori se intampla ca in vis.adica..ideea de baza e aceeasi.ce am observat e ca nu se indeplineste imediat dupa ce ai visat.dar ca sunt anumite semne care prevestesc asta. de exemplu visezi ca te intalnesti cu nu stiu cine la un chef...care e preten lui cutarica..si cutarica ala iti spune in ziua respectiva...ar fi cazul sa dau chef! na! coincidenta sau nu??
ceea ce am visat eu pare a fi un vis anticipativ:"visurile ne pot pune in alerta cu privire la principalele evenimente exterioare care se pot produce in viitor". iauzi ce ciudata e psihologia asta!
chiar se pot indeplinii visurile?hmm..ar trebui sa-mi fac o lista cu ce visez :)) sa vad ce se implineste sau nu.
am puteri paranormale,what can I say? :))
am sa pun niste link-uri poate nu numai eu ma intreb ce-s cu visurile astea
http://www.explorarea-visurilor.ro/Visul.htm

http://www.explorarea-visurilor.ro/Tipuri.htm

0 comentarii: