luni, 20 octombrie 2008

cariera ratata sau nu?


Nela...sorry dar mi-au placut prea mult pozele astea :D




de cele mai multe ori , alegerea unei meserii se face chiar de la admiterea la facultate. Dar nu este obligatoriu ca ceea ce ai ales sa te satisfaca pe deplin.
se vede instabilitatea optiunilor mele de-al lungul timpului. prima data am vrut sa fiu doctor , dupa aceea mi-am dorit sa fiu creator de moda ( inca mai am desnele de atunci :D ) , dupa care am vrut sa lucrez chiar eu..si asa am inceput sa cos la masina..ma rog...am incercat ;)) pentru ca m-am lasat asa de repede precum am inceput.
am ales un liceu cu profil sanitar , vroiam sa fiu asistenta...dar am renuntat,vroiam mai mult,vroiam doctor:d chirug ;)) . dar , cu timpul mi-a placut cosmetica , am absolvit cursurile de cosmetica si credeam ca asta voi face pe viitor. But I was so wrong!
asa ca a venit admiterea...si in capul meu vajaiau optiuni : biologie, psihologie, peisagistica, medicina veterinara si controlul alimentelor. Vroiam cel mai mult sa fac veterinara, dar a mei s-au luptat cu mine sa nu o fac,iar acum imi pare rau ca am cedat. asa ca acum sunt la controlul alimentelor...dar inca ma roade ca nu am facut veterinara!dar poate o voi face ;)) nu se stie cum se termina povestea ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

just do it!

Anonim spunea...

simplu de zis..mai greu cu practica :D

victoria-valentina alexe spunea...

si eu am regrete privind cariera ...imi doream atat de mult(si inca imi doresc)sa fiu profesoa,acum nu este tarziu, insa nu am curajul de a incepe...multa bafta, dc esti mai hotarata!!!

teo spunea...

eu ce curaj sa mai am?:)) timpul nu e de partea mea:-s