miercuri, 1 octombrie 2008

A inceput scoala...

sunt in cj again...a trebuit sa plec la scoala. m-am mobilizat greu pt ca in vacanta eram obisnuita sa ma trezesc pe la 13. m-am dus la scoala pentru o nenorocita de stampila.
am ajuns la scoala si m-am intalnit cu "minunata" secretara(inca ma mir cat de amabila a fst cu mine:)) ) am obtinut stampila dorita si le-am dus si carnetele colegilor mei... aa...si am obtinut si niste pupici :)) ca nimeni nu se astepta sa le rezolv treaba.
cred ca sa te placa un om trebuie sa zambesti chiar daca ai o parere proasta de pers respectiva...bleah...sper sa nu mai fiu nevoita sa trec pe la secretariat.
am plecat sa-mi fac abonament.dar nu mi-am facut...ce lucru greu...sa scrii niste hartii! m-am enervat!
dar, sa nu uitam si partea buna a zilei. m-am plimbat prin oras , am fst la un suc...si la un pet shop. Am facut si o poza :D

1 comentarii:

victoria-valentina alexe spunea...

eu sunt "intepata" grupei, la mn la facultate...inainte era frustrant, insa acum ma simt bine, doar pentru ca sunt EU, diferita de toti ceilalti ...