sâmbătă, 26 decembrie 2009

noul craciun...


eh,well...ce sa spun,a venit si craciunul si cu el a venit si prostia omeneasca.
mai nou e la moda sa te duci la colindat cu masina,si nu orice fel de masina ci d'aia de teren. ne mai miram ca nu ninge :)) probabil e o pedeapsa...de fapt e o pedeapsa daca stau bine sa ma gandesc de unde vine incalzirea globala . oare e bine cum suntem,cu aleile ingramadite de masini,sa stam multi pe un petec de pamant? nu e si asta o prostie?noroc ca nu toti conduc si au o masina personala,ca ar fi jalea si mai mare!
dar sa revenim la spiritul craciunului.lumea se duce la colindat,mananca bine si beau sau altii merg doar pentru bani, de inteles de altfel pentru ca multi dintre noi avem lipsuri...dar...ziceam totusi de masini,de ce ar merge cineva la colindat cu masina?RASPUNS : de ce nu :)) in primul rand areti la prietenii tai ce cul esti,in al doilea rand agheti o tipa sexy,care nu s-ar fi uitat la tine daca nu aveai nimic; in al 3-lea rand e mai comod,nu ti frig,mai asculti o muzica...
mdah...mie imi placea mai mult cu zapada si mers pe jos,decat ploaie si mers cu masina.
asta e craciun??eu nu mi-l aminteam asa...
asa...mai nou de craciun nu se merge la colindat,se merge la chef sau in club.dar oamenii astia nu fac chestia asta saptamanal?de ce nu ar face ceva diferit.
cei care se hotarasc totusi sa mearga la colindat se imbata,se prostesc si rad cand e sa colinde si a doua zi, mahmuri,isi aduc aminte ce super s-au distrat :-s
ce mi se pare aiurea la sarbatoarea asta e excesul de mancare. masa abunda in grasimi animaleee: carnati, toba, racitura, jumeri, sarmale, friptura...aaaa help! si se termina cu : prajiturele cu muulta multa crema si foarte dulci, cozonaci, saratele, alune si de ce nu,tort!mergi la colindat,mai un vin,mai o bere,mai o prajiturica frumos colorata, mai un aperitiv, o ciorba, iarasi un suculet, iara bere,iara un cornuletz,din casa in casa tre' sa servesti ceva ca sa nu se simta gazda jignita ca a lucrat toata saptamana in zadar...tind sa ma gandesc ca de sarbatori iti trebuie un stomac de rezerva!
oamenii credinciosi au postit,si acu isi primesc rasplata inzecit! hahaha,sa mancati acu' toata farfuria,mai puteti? :p

1 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!