joi, 11 decembrie 2008

alo papusaa?

o zi obisnuita,ma duc spre casa,e seara,doi tipi in fata mea discutau aprins si radeau.la un moment dat sunt remarcata de unul din ei.si pe toata durata drumului a inceput sa faca remarci: ca ce ascult la casti,ca-s manelista sigur =)) ca ce sampanie prefer,ca merit o sampanie,ca uite ce bine arat,ca sa nu ma supar pe el,dar e extrem de fericit ca si-a gasit mobilul;ca nu trebuie sa-mi pun faianta in baie,ca stie sa puna,si pune pe gratis :)) ,ce interesante mi-s manusile,ca-s taiate,si mi se vede manichiura prin ele;"vai ce unghii interesante , stai sa vad daca esti calda..da..si esti si frumoasa..." la un moment dat i-a zis la una ca i-s dezlegate sireturile si ea avea cizme,m-a apucat rasu =))a remarcat asta,si mi-a zis ca am ceva pe cizme :)) am ajuns la destinatie si mi-a zis ca-s cea mai scumpa fata pe care a vazut-o ;))
ce face fericirea din om ,dar mi-a facut pofta de sampanie*,damnnn!
*vin spumos,ca sampanie nu-mi permit :))

1 comentarii:

Z.e spunea...

mai..e "alo papuSEA" putin respect, se poate